Belkis355 Bebegim 31 gunluj sariligi hala 10 bu durumda olan var mi varsa ne yaptınız acaba… hastanelerdeyiz kimse yardımcı olmuyor ondan oraya gidiyoruz
yildiz7 Belkis355 sık sık emzir canım gerekirse yarım saatte bir emzir Hastanenizi değiştirin bence bu kadar ilgisizse
Zekimurendebizigorecekmi Belkis355 Benim kızıımda doğduğundan sarılık oldu çok şükür hastaneye yatacak kadar yüksek değildi değeri ama tek çare bol bol emzirmek .. ben 2 saatte bir hep emzirdim 3 ay bitene kadar ki cilt rengi 4. ayın başında normale dönmüştü 😕
Hilalrkmn Belkis355 sk sk emzir cnm bnm bebgmde olmstu bana dktr surekli emzir isin gucn emzirmk olsun demisti bska turlu gcmio çünkü 🤷♀️
Japonprenses Bol bol emzir canım benim kızımda sarilikti ac birakma benim sütüm gelmediği icin ben mama da veriyodum kan sekerinin düşmemesi gerekiyomus bide 2 dk yi gecmicek sekilde güneşe koy gözü kapali vücudu güneş alsin eve güneş vurdugu vakit
Helenikom Zekimurendebizigorecekmi 2 saatte bir nasıl emzirdiniz biz uyandıramıyoruz 2 günlük daha benim memeye gelince direk uyuyor uyansa da. Doktorlar 2 saatte bir bir meme 15 dk sonra diğer meme 15 dk ama evde olmuyor
Zekimurendebizigorecekmi Helenikom Ahh canım neler yapardım uyandırmak için altını açardım burnunu sıkardım çoraplarını çıkarır gıdıklardım neler neler .. bir şekilde uyanıyorlar . En çokta altını açınca veya üstünü çıkarınca uyanıyorlar
Ayseakgn Helenikom benim kızımda öyleydi uyuyordu zor uyandırıyorum canım altını aç burnuyla oyna ıslak mendille yüzünü sil ayak topuklarına vur zorla uyandır 😌
Elif00 Belkis355 canım sık sık emdir ve sarı bir tülbent olur sarı yumuşak parça olur al onu yastığına sar ve sarı tülbent bulursan onuda beşiğn üstüne at yatsın o öyle kalsın
Helenikom Zekimurendebizigorecekmi uyanıyor ama mememde tekrar uyuyor narkoz var sanırım 3 saat geçti hala daha uğraşıyorum 3 gündür uyku yok 5inde doğdu napacağımı şaşırdım görünce yazmak istedim sizlere de 😔
Wolverine Belkis355 Merhaba Emziriyorsanız bol bol emzirmenin gerekiyor saat araligi sık olsun. Saat başı 40dk da bir gibi. Emmiyorsa mama sıklığını artırın miktarı az da olsa sık sık beslensin. Meme+ mama da yapabilirsiniz daha çabuk etki edebilir. Başka çaresi yok ☹️
Dilek2020 Belkis355 canım ben ıhlamur içerek giderdim bir çay kasinin ucuylada bebegime verdim.bebegin emiyorsa bunu dene çok fark etti bizde iyisallah sizede yarar bol bol emzir gerekirse yarim saate bir 😊
Gulbeste Belkis355 uzamış sarılık kan uyuşmazlığı varmı bol bol emzirin benim oğlum 40 günlükken 8.5 civarıydı uzun sürede atlatıyorlar
Bademm Belkis355 benim de bebeğimi yatırıcaklardı hastaneye ıkşut diye bir ot var kaynatıyorsunuz soğutuyorsunuz her sabah aç karna içip emziriyorsunuz ben bir gün de atlattım ve ertesi gün dr bile inanamadı