Spriing Mama sandalyesi bence imkanlar dahilinde biraz konforlu alınabilir. Neticede içerisinde belki saatlerce oturacak, hem güvenlik hem ergonomik açıdan önemli bence. Kiwi koala aldım, bugün geldi henüz kullanmadım. Awent bana gereksiz pahalı geldi, onun yerine wee baby aldım hem pipetli hem de uçlu olan alıştırma bardağından. O paraya iki tane almış oldum. Tabak olarak oi bana çok pahalı geldi, bölmeli tabak ve ayrıca e bebekten mama saklama kapları var onlardan aldım. Hem icerisine hazırladığım püreleri koyup buzdolabında saklayabiliyorum hemde pratik oluyor yıkaması kaldırması. Cam rende en ucuzunu aldım markasını bile bilmiyorum, hepsinin işlevi aynıdır bence. Silikon önlük olarak da babyjem aldım memnunum. Buharda pişirme aparatı aldım, iyi ki makinesini almamışım. Çok pratik gayet iş görüyor.