PortakalKokulum Kızlar merhaba, ben 14 ay sezeryanla doğum yaptım o zman doktor krem verdi ama kullanmadım aklıma bile gelmedi o zmanlar, şimdi iz var rahatsız değilim ama tabi olmasa daha iyi olur bu saaten sonra gecer mi bilen duyan var mı?
Olric11 PortakalKokulum iki ay oldu şükür iz yok lazer kesim estetik yapıştırma benimki bilen yazar umarım
PortakalKokulum Olric11 bende kullansaydım kremi bende de kalmazdı ama işte aklıma bile gelmedi. Umarım bi yolu vardır yoksa da canımız sağolsun 🙂