Kader477 cnm benm bebeğimde 3 ayLıkken oturtunca keyfe geLiyodu mutLuLuk çığLıkları atıyodu bu yüzden bende ara ara kaLdırdm bacağımın arasında oturmasına izin werdim şu an 4. Ayımız bitcek yarın we mama sandaLyesinde oturarak çewreyü yüksekden izLemeye bayıLıyo we bi çok işimi yapabiLiyorum üsteLik çaLışan anneyim we müşteriLerime bakarken oğLum sandaLyesinde ağız beziyLe oynuyo 😂