Prenses_annesiiiii Kızlar bebeğim 11 aylık 4+ kullanıyorum, aslında boyut olarak iyi ama bacaklar azcık tombik bacak kısmının lastiği hep iz yapıyor, acaba bir büyüğünü mü alsam bez mi değiştirsem bilemedim🤦♀️
Balkupum2505 Prenses_annesiiiii bende sleepy kullaniyorum ayni sekilde bizdede lastik izi yapiyo 7 ayligiz 5 numara kulkaniyorum rahat etsin diye 🙄
zeyzey14 Prenses_annesiiiii saçma gelir belki ama benim bebeğimde molfix kullanıyor 2 numara sıkıyor diye iç lastikten makasla bir iki kesik attık. İz biraz gitti sızma olmadı 😂
zeyzey14 Prenses_annesiiiii elimde açılmış paket vardı az kalmıştı bitsin diye öyle bir yöntem bulduk bitsin diye yoksa bir beden büyüğü geçtik
hunilimomm Prenses_annesiiiii ben o aydayken 5 kullanıyodum bir kez sleepy almış eşim oda sıktı bacakları çok tombul cunki eğer tombul ise bi büyük alın yada başka bez alabilirsiniz
MihraKus 13 aylık 6+ ya geçtim rahat etsin diye bol geliyor bazen ama sıkı olmasındansa . Sanki sizin numaranız küçük geldi bana
Prenses_annesiiiii MihraKus ya güya üstündeki kilo aralıgına göre almıştım, hatta netten toplu aldım 2 paketim duruo bile 🤦♀️ 5i bi deneyim bende 😉
Prenses_annesiiiii zeyzey14 bende 2 gündür iç lastiğini kesiyorum 😂 birz farketti ama sızar diye hep temkinliyim 😂
Sarpurasmom Prenses_annesiiiii oğlum 5 aylıktı 4+ kullanıyordum yine de lastik izi yapıyordu 5 numarası da artık uzunluk açısından çok büyük bebeğim ole kilolu da degil gayet normal bi kilosu var molfixe geçtim İyiki de geçmişim diyorum uzun süre lastik izlerinden canı yandı
Prenses_annesiiiii Sarpurasmom ah yawrum ya içimiz gidio walla öyle görünce. Baby turco aldım şimdi bende,sleepy kadar sıkı deil lastiği bakalım nasıl olcak, kullanayım birazck😊