Merhaba, beş aylık bir kızım var. Doğumdan sonra sütüm çok geç geldi. Geldikten sonra da bir türlü çoğaltamadık ve bebeğim reddetti. Bir ay kadar ancak verebildim sütümden. Sütüm tamamen kesildi. Bir kaç gün önce sağ mememi sıktığımda damla şeklinde sütün geldiğini farkettim. Sorum şu, sağsam yeniden çoğalır mı sütüm? Yada bebeğime bir zararı olur mu acaba. Bilgisi olan varmı?