Hanımlar merhaba diğer postlarımda anlatmıştım bebeğim 25 gündür kaka problemi çekiyor sadece 2 kez yaptı oda lavmanla dün özel doktora götürdüm bu arada bebeğim 3,5 aylık doktor ya idrar yolu enfeksiyonu vardır yada doymuyordur dedi.. geçen ayın 25nde sağlık ocağı 5900 tarttı dün doktor 5785 tarttı doğum kilosunu sordu 3650 dedim yavaş kilo alımı olmuş o zaman dedi ama bebeğim 1 doğduktan iki gün sonra 3280e düşmüştü sarılık olmuştu.. her neyse enfeksiyon yoksa mama başlayacağız dedi bugün görüştük enfeksiyon yok günde 4 kere mama ver dedi. Kaka sorunu geçmezse şurup vericem dedi. Acaba gerçekten doymuyormu öyle bi huysuzluk ağlama falan da yok mama verip vermemek arasında kaldım. Bu arada tek göğüs emziriyorum süt arttırıcı şeyler de kullanıyorum ama bilemedim🤦♀️ Tavsiyelerinizii duymak istiyorum