Merhaba kizlar nasilsininiz.
2 ay 10 gunluk kizim var ama ben tirnaklarni kesemiyorm kestm zamanda yamuk yumuk ve malsef bi iki tanesini kanatiyorum 😥 tirnak makasi seti almistm icindeki torpuyle torpuluyorm sonrasinda ama kenarlari hep uzun kaliyo yuzunu gozunu ciziyor yardimci olurmusunz siz nasil kesiyorsunz yada torpu oneriniz varmi