Herkese merhaba.
2 yaşına giren oğlumun ciddi uyku sıkıntısı var. Oğlum 14 aylıkken 2. çocuğuma hamile kaldım, hamile kalınca emzirmeyi bıraktırdı doktorum. Biberon da kullanmadı, emzikle uyuyordu, emziği de 19 aylıkken bıraktırdım. Şu an ayakta sallayarak ve ninni açarak uyutuyoruz ANCAK neredeyse her gece bir kaç kere ağlayarak uyanıp ayakta sallatmadan uyumuyor geri. Bu durum sabaha kadar sürebiliyor. Bazı geceler 2 saat, 3 saat uyumadan sallatıyor. Sallamazsak sallamamız için ağlayıp bağırıyor. Bir derdi de yok, ağrısı olduğunu düşünüp Calpol dahi verdim 1 kere, o da çare olmadı, aç da uyumuyor iştahı çok yerinde, sürekli bir şeyler yer ana yemeği haricinde, sadece uykuya yakın baharatlı şekerli şeyler vermiyorum uyuyamaz diye ama yok, resmen alışkanlığa döndü. Bu sorunu kardeşinden önce başlamıştı bu arada, kardeşi sebep değil yani. Şimdi hem bu uyku sorununu çözmek istiyorum hem de artık kendi odasında uyusun istiyorum.
Tecrübe edinen anneler, tavsiyelerinize ihtiyacım var; odasını nasıl ayırabilirim ve kesintisiz uykuyu nasıl elde edebilirim?