LiyaDerininannesi
Eylül ayında aldım kurtarıcım oldu ama yanlız 1 ay kullanabildim. Herşeyi sapasağlam temiz kullandım.Masaj özelliğinin olması gercekten cok iyi. Kademeli şekilde sağım yapabiliyorsunuz. Kesinlikle acıtmıyor. Hafif her yere tasıyabılırsınız. Tekli olarak da kullanabilirsiniz. Biberonlar mamajoo marka. Avent biberon başlıgı ile birebir uyuyor. Biberon olarakda kullanabilirsiniz. Garanti belgesi duruyor. E bebekten aldım. 160 liraya satıyorum.