Kızlar oğlum 18 aylık ek gıdayla barışık olmayıp meme düşkünü bir bebek ve yaşıtlarına göre minyon zayıf iştahsız kısacası. Memeye düşkünlüğünden yemediğini düşünüyorum artık ve kesmeyi düşünüyorum besin almıyor çevrenin lafı sözü beni sinir ediyor artık güçsüz zayıf bilmem ne cevap veriyorum ama içim içimi yemiyor da değil doktorum vitamin iştah açıcı felan vermişti kullandık bir tık fayda etti ama yine aynı zorla malesef ki telefonla oyalayarak yedirmeye çalışıyorum sıkılıyor gelip kucağıma yatıyor meme istiyor gece uykusu da yok. Ne yapabilirim nasıl kesicem ya da gece meme yerine bu saatten sonra mama ya da devam sütü olarak mı devam etmeliyim biraz toparlanması için neler yapabilirim fikirlerinize ihtiyacım var