Kızlar bebeklerinizi oyuncaklara nasıl alıştırdınız?Benimki 4 aylık anca ben elimde oynattığım zaman bir kaç dakika bakar sonra sıkılır.Kendine oynamaya bırakıyorum hiç bir ilgi duymuyor oyuncağa ağlıyor.Renkli,çıngıraklı her türlü oyuncaklar denedim.Hiç bir zaman ilgilenmeyecek diye korkuyorum