KaderBERAT cok zor durum canim biz 1 hafta kadar yaşadık acayip üzülüyordum resmen basini bekliyordum ağlamasın diye.. Ayetel kursi, fatiha, nas, felak, ihlas surelerini 5 er defa okurdum hep kulaginin dibinde duyacak şekilde.. Evdede bakara suresi açardım onu dinlettirirdim yatmadan önce bas ucunda kurani var zaten.. Ama sonra sonra kendiliğinden geçtii.. Sen sakinligi koru onun neyle sakinlesecegini biliyorsan onu ac ve hergun ayni saatte yapiyorsa o saate yaklasinca vakit kucagina al sessizce sev uykusu bölünmeden kendini guvende hissetsin