Hayırlı günler güzel anneler eşimle beraber kullandığımız bazı kampanyalari sizinle de paylaşmak istedim maglum ekonomik olarak zor bir dönemdeyiz.İsmini vermem de sakınca olur diye belirtmiyorum fakat hepimiz reklamlarda görüyoruz eve sipariş getirmeyi😊birkac alışverişten sonra çok güzel indirimler veriliyor özellikle sabah 11 ile 11.30 arasi takip etmenizi öneririm mesela eşim dün pahalı bir markanın dış macununu beş TL ye aldı üstelik tek bir ürün olmasına rağmen eve teslim yapıldı bugün de ben on beşli yumurtayı ve iki paket aç bitiri 7 TL ye aldım İstanbul da geçerliymis kullanmak isteyenler olur diye paylaşmak istedim🥰