zeynominiik Bu ay ve civarı olan bebeklerinizin günlük beslenmeleri nasıl? Mesela kahvaltıları nasıl? Diğer öğünleri nasıl, neler veriyorsunuz? Normal kahvaltı şekline geçtiniz mi yoksa hala bişeyleri karıştırıp mı veriyorsunuz?
Almisella zeynominiik benim bebeğim de 7.5 buçuk aylık yazılacakları merakla bekliyorum. Benim kızım kahvaltı sevmiyor bulamaç yapmayı denedim yemedi tek tek yumurta labne vermeyi denedim yemedi en son yumurtayı omlet gibi pişirip ezdim bir kaç gün yedi şimdi öyle de yemiyor ama öğlenleri çorba ikindin yoğurt akşam da yulaflı ya da irmikli meyve vermeye çalışıyorum. Sadece çorbaları iştahla yiyor
eylulmin zeynominiik 7 ay 7 günlük nerdeyse hiçbir şey yemiyor. Zar zor bazen biraz meyve püresi ya da sebze püresi verebiliyorum. Yoğurt peynir vs bazen yiyor bazen yemiyor. Onlar da bir iki çay kaşığı anca. Anne sütü alıyor, her şeyden tattırmaya çalışıyorum ama kızım pek sevemiyor ek gıdayı
Eytufe zeynominiik ben 7. Aya girdi gireli bişey yediremiyorum ağzında bekletip atıyor iştahı birden bıçak gibi kesildi naptiysam yok diş te görünmüyor nasıl isath açarım bilmiyorum
Didemert zeynominiik sabah yumurta sarısı labne yada lor avakado felan veriyorum öğlen meyve püresi yada meyveli yoğurt yada sadece yoğurt veriyorum akşamda sebze çorbası püreler felan teklif ediyorum hergün bıkmadan yılmadan sonuç yemiyor 😂😂
zeynominiik Almisella yemeyen bebek çok zor Allah yardımcınız olsun, benimki de tam tersi çok iştahlı maşallah böyle olunca her gün ger gün ne yapacağımı şaşırıyorum. Bi yerden sonra artık yorulduğumu hissediyorum.
zeynominiik eylulmin yemeyen bebek zor ama emiyor sonuçta. Benimki hiç emmedi mamayı şu an sadece gece veriyorum ve oldukça iştahlı kilolu bir bebek. Artık ne yapıcam diye düşünmekten yoruldum.
Eytufe zeynominiik iştahlı olması ne güzel maşallah ekstrem bişey kullanıyor musunuz iştah için neler yediriyorsunz
eylulmin zeynominiik evet çok şükür emiyor ama bu sefer de emdiği için ek gıdayı almak istemeyecek. Yemeğe alıştırmakta zorlanacağım. Her şeyin bi zorluğu var işte maalesef. Allah yardımcımız olsun.
zeynominiik Eytufe yok hayır doğduğundan beri iştahlı, üstüne bi de sütüm gelmedi hiç ememedi hep mama destekli gittik. Ek gıdaya geçtik hala iştahlı maşallah.
Tosbikannesi22 zeynominiik sabah yumurta haslıyorum sarısını ama cok katı degıl avakado rendelıyorum ve labne meyve suyu vermeye calısıyorum ev yapımı oglen tavuk verdım az bse aksama corba yapıcam ama bizde duzene oturamadık sabah yese aksamı a yıyemıo cok zormus bide tekrar hamileyim ole zor oluokı ne yapsam diye dusunmek corbayıda cok sevemedi hosaf yapıyorum ona ekserı meyve puresı yogurt da katıyorum kayısı tanelerini cekıp azcık pekmez sevıo onu mesela
zeynominiik Tosbikannesi22 her gün her gün aynı şeyler oluyor menü genel olarak öyle olunca da sıkılıyorlar sanırım