Fethiiye 1 aylik olduk bugun. Silikon memeden kurtulmak istiyorum artik 😒.Surekli yıka tak gece uykulu uykulu onla uğraş. Koparıp atasım oyle varki ama sonunda yavrum ac kalcak korkusu oldugu icin paşa paşa gezdiriyorum yanımda. Bi kac kere emzirirken cikardip kendi mememi verdim biraz cekti ama geri bırakdı. Ustune bide sutum çoğalmıyor ve bebegim tam doymuyor surekli uyanmasindan anladim. Mamayi gunde bi iki kere veriyorum onu icince 2-3 saat uyuyor rahatca. Silikonu birakirmi oyle arada çıkarıp denesem ? Ve sütüm nasil cogalir gerçekten ise yarayan çözümlere ihtiyacim var. Mamayı tamamen kesmek istiyorum
Pervin Fethiiye canim benim bebeyim 3 aylik olcak bende silikon uc kulaniyorum ama var olan sutumde gitti cunki tene temas etmedigi icin sut kaynamiyor benimki birakmadi bian once biraktirmaya bak olan suute gidiyor yoksa
Kutayalp Fethiiye ay sorma bende ne çektim o silikondan 3 aylıkken falsn bıraktık şükür önce birini sonra diğerini bıraktık
Sevdasoylu Oğlum 1,5 aylık olana kadar kullandım sonra kendisi bıraktı. Zamanla göğüs ucunuda çıkarıyor
Happybaby1 Süt çoğaltmak için dut kurusunu tavsiye ederim klorsuz kaynayan suyun içerisine 6-7 kaşık atarak suyunu içebilirsiniz sütün kalitesini de artırıyor.ayrıca yeşil soğan ve dereotu da oldukça etkili
Fethiiye Happybaby1 ilk haftalarda cok yedim sutum iyiydi iki haftadir pek yemedim. Yemedikce sut azalacaksa valla yandık gelecek olan kilolardan 😅
Ashly90 26 günlüğüz biz de ailikonla başladık şimdi yavaş yavş normale geçtik ama basen inadı tutuyor almak istemiyoe. Ama ben sütün az oldugundan kaynaklandıgını düşünüyorum. Mama takviyesiyle devam ediyoruz maalesef sütüm yermiyor. Gündüzleri daha çok meme veriyorum ama akşam olunca açlıktan hiç tutmak iatemiyor mama veriyorum .