Busra006 benim büyük oglum 5 ayine kadar anne sütü+mama aldi sonra emmeyi birakti mamaya devam etti onuda 8 aylikken tamamen birakti asla aldırmadım agzina. Hrp ek gida ile devam ettik çünkü hangi mamayi biberonu aldiysan kabul etmedi uykuda bile icmedi düşünün 😒 bir donem gece uyaniyordu sütü sulandirip verdim yanlis biliyorum ama carem yoktu 😔