Lina3705 bende burada post açmıştım ayrı odaya geçirmek istiyorum bebeğimi diye bir çok anne yapma daha çok küçük korkar senin sevgine ihtiyacı var filan dediler ben bazgeçtim daha sonra araştırdım ve aslında zaten bebeğime çok sevgi veriyorum ve bunu hissediyor oda ayırmakla bunun ne alakası var diye düşündüm zaten beneğimin gece uykusu harika büyük insan gibi yapmalıyım diyorum .. bence bir yaşını doldurmuş bebekler çok geç herşeyi biliyorlar ve busefer alışıyorlar anneyle uyumaya onları görmek istiyorlar .. ayrı odaga geçtiklerinde zorlanıyorlar alışamadıkları için birde bu yönden bakmak lazım canım