Seyma55 bir_pasa_annesi cnm bn ilk dogum gunu oldugu icn birazcik abarttim icimde kalmasn diye bide brnim eşim asker burda biz arkadşlarla flan görüştüğümüz icin disarda yaptim ben o yuzden
bir_pasa_annesi Seyma55 bimdeki şişeler hangisi kuzum ya aslında dediğin gibi o balon flaması iyi olur arkaya da 1 rakamı iyiki doğdun yazısı daha ne olsun bir bak cnm olabilir
bir_pasa_annesi Seyma55 olmadı bir bakarız cnm dediğin gibi de olabilir aklımızda 3 tane düşünce var minie mouse safari birde normal mavi beyaz balonlarla konsept yapmak bakalım eğer minie li yaparsak dediğin gibi olsun olur mu💕
Seyma55 bir_pasa_annesi tabikide cnm nasl istersen bn mickey seviyorum diye öyle yptım.Safari busene moda herkes yapıyor ondan ypmk istemedim ben tbi tercih sizin sİmdiden yaşı hayırlı olsun inşallah
Sdka2810_ bir_pasa_annesi harf balon aldim balon zincirli 60 li balon aldim harf mum balon sisirme aparati vs. Aldim canim kaliteliydi gayet
Guligul bir_pasa_annesi balon olarak; isminin harflerini, 1 sayisini, happy birthday yazisini ve 100 tane renkli balon almistim. Pastasini da balonlarinin renklerine gore yaptirmistim. 3 kisilik sirin bir dogum gunu olmustu.
bir_pasa_annesi Gudu_m maşallah doğum gününüz şimdiden kutlu olsun resim atar mısın kutladıktan sonra