bir_pasa_annesi 1 rakamı balonu ,iyiki doğdun flaması, bikac tane de balon yeterli bence . Kendi aranızda olacaksa ve çok şatafatı sevmiyorsan, balon zinciriyle falan uğraşma .Bi renk belirle .kendine ,eşine ve bebisine o renk kıyafet uydur .balonlar, Peçeteler, tabaklar falan da o renk olsun .e birde ikramliklar olur masada ,mis gibi kutlama işte 😁 bebeğin için mama sandalyesi de süsleyebilirsin istersen