zeliihaaa sakın kendi haline bırakmayın bende o sekilde düşünüp iki hafta hiç dokunmadım üst üste katlandı resmen kahverengi oldu dökülmüyor üzerine yenisi ekleniyor ve bildiğiniz tabaka oluyor üstelik her banyoda sampuan da derisine yapışma yaptıkça artırıyor dün temizledim banyodan iki üç saat önce saf zeytinyağını bayagı bi döktüm incecik bi tarakla bastırmadan tek tek kaldırdım tam üç saat sürdü yaptıgım sey ama suan bi tane bile kalmadı iğrenc bi görüntüydü yavrum da rahatladı müsade etti temizlememe cünkü