Kurbagam Kızlar 6.aya girdik tadım faslı bitti peki ben şuan ne vericem. Bide suyu çok içmek istiyor yani bıraksam Bi bardağı içer neden böyle izin veriyim mi çok su içmesine
bgmarik Kurbagam tadımını yaptığınız sebzelerin çorbasını verebilirsiniz.Az porsiyonlarla yoğurt ve meyvede verebilirsiniz.Ama hala ana besin anne sütü ya da mama.Bu arada doktorum ilk aşamada su için içmek istiyorsa içsin dedi.
defnesmomm Kurbagam tadı birbiri ile uyumlu sebzelerden püreler ve çorbalar yapabilirsiniz (havuç-patates-kabak gibi mesela) Meyve ile yoğurt karışımı hafif tatlılar yapabilirsiniz. Pürelerine kıyma ve tavuk eti eklemeye başlayabilirsiniz.
yildiz7 Kurbagam su istediği kadar içsin canım Sebzeleri birleştirip püre yapabilirsin içine tahıllardan koyabilirsiniz meyve püresi yapabilirsin Çorbanin çok besleyici ligi yok o aylar için ama yapmak istersen yapabilirsin canım Muhallebi tarzı şeyler olur
bgmarik Kurbagam doktorum kıymaya 8 aylıkken başlarız demişti.Banada erken gibi geldi.Bugün gidicem kontrolü var kızın.Neler verebilirim diye sorucam yine
defnesmomm ilknur06 sebze pürelerinde kullanmaya başlamıştık biz, blendırdan geçirildiği için taneli şekilde olmuyor. Et suyu kullanabilirsiniz dilerseniz