Kızlar merhaba şimdi 2 aylık 3 tane olan aşımızdan olduk ancak ebe dediki şurup kullanmayın bebeğe daha kullanmayın daha çok küçük dedi fitil alın dedi fitilin ismi de “paranox 120 mg/15 mg supozituvar “ bilgisi olan varmı ? 😌 siz neler yaşadınız bu 2 aylık aşı da ateş vs huzursuzluk yaşadınız mı ?