Bebegim 10 aylık oldu artık yanımdaki beşiğe sıgmıyo geceleride çok sık uyanmıyo uyansada emip hemen uyur odasını ayırmak istiyorum ama uyanınca duymazsam diye korkuyorum o yüzden telsiz mi alsam kameramı kararsizim önerebileceğiniz telsiz yada kamera varmı uygun fiyatlı olarak