Merhaba arkadaşlar bu ek gıda olayında sizler neler yapıyorsunuz ben bebeğime pankek krep tarzı seyler vermek istiyorum ya da köfte ama katı gıdaları yiyemiyor sürekli öğürüyo yese de ardından hemen su veriyorum öyle gidiyo boğazdan blw yapan var mı gercekten tebrik ediyorum ben parcaladığım halde yok olmuyor. Bu vakte kadar blender cok nadir kullandım hep catalla ezdim kıvamlı olduğu için yiyor onları tabi cok istekli değil bizim kendi yediğimiz yemeklerden tattırdığımda bayılıyo ama kendi tuzsuz yemeklerini öyle hevesli yemiyor e tuzda veremem şu anda. Siz neler yapıyorsunuz kahvaltı ve akşam yemeklerinde