Kızlar merhaba. 2 ay 13 günlük bir kızım var çok şükür. Sürekli kucak istiyor etraftan alıştırmışsınız deniyor fakat alıştırdığımızı düşünmüyorum ağlamadığı oyalandığı sürece kucağa almıyorduk, kucakta uyutmuyorduk uyur uyumaz yatırırız hep fakat hep kucak ister oldu şu ara biraz algıları açıldı oyun halısında yarım saat vakit geçiriyor ana kucağına kahvaltıda yemekte koyuyorum çabuk sıkılıyor salıncak aldık onda da yarm saat oyalanıp sıkılıyor başka da yapabildiği bir şey yok bunlardan sonra sıkılıp mıkırdanmaya sonra ağlamaya başlıyor kucağa gelince susuyor sizce zamanla oyundan oyuncaktan anladıkça bu durum düzelir mi yoksa hep böyle kucakta mı gezecek? Bilgili anneleri beklerim 🤗