Enesaffan merhaba ben de sütümün azlığı sebebiyle mamaya başladım ve şırınga, kaşık biberonla verdiğimde çok ağladığı için biberona başlamıştım. sonra meme reddi oldu geri döndürmek ve sütümü artırmak için eds başladım iyi gidiyor diyebilirim aslında ama ne kadar zamanda süt artışı olur? mamayı bırakmak için ne kadar zaman gerekir?