Merhaba guzel annelerim size bisi sorucam 15 aylık olacak oglum yakında kahvaltı yemek yap ara ögün ver derken uykusu felan gunler kısa diye mi bilmiyorum emzircek vakit bulamıyorum 2-3 gundurde arada hadi verim dedim zaten emer ama oyun seklinde bırakır tutar bazdn cok iyi canının istegine baglı bide gunler kısa tok oluyor ee bide devam sütü veriyorum bazen pınarın ben yetisemiyorum eksik kalmasın diye benim gibi olupda sütüm kesilsin devam sütü vereyim diyen var mı ? Yani büyüdü ya bi yandan kesiyorum diyede üzülüyorum ne yapsam bilemedim 🥺