Annebebek58
Derin uykudayken bebekler de bizler gibi salgılanan bir hormon nedeniyle çiş yapmazlar.
Demek ki açlıktan uyanıyormuş. Emzirdikten sonra mama takviyesi veya gun içinde sağdığım sütten takviye yaparım ben olsam. Birkaç ay sonra diş vs derken zaten uykusuz kalacaksınız 😔