Aselduru88 Arkadaşlar herkese selam öncelikle kız bebeğim 5ayin içinde merak ediyorum mama sandalyesine siz kaçıncı ayda oturttunuz ,yuretece ne zaman koydunuz. Ve 6 aylık ek gıdaya geçince mama içen bebeklerin mama sayısı kaça düştü.
Shlaaa Aselduru88 bebeklerin mama sayısı hakkında her bebek bir değil onu doktorunuzla bebeğinizin gelişimi ve kilosuyla ilgilidir
Eesay Aselduru88 mama sandalyesine 6. Ayda aldığım için o ayda oturttum. Yürüteç zararlı olduğu için kullanmıyorum. 6. Ayda ek gıda sadece tadım olarak ilerleyip daha öğün yerne geçmediğinden normal mama alım sayısı değişmedi
elizabeth Aselduru88 yürüteçide mama sandalyesinide 6. ayın sonuna doğru kullanmaya başladım. Mama hakkımda bir bilgim yok
Pprreennssaanneessii Aselduru88 merhaba mama sandlayesine ilk taşımlarda oturtup hemen kaldridim sadece günde 10 dk. Oturdu 1 hafta böyle sonra 2. Hafta 15 dk. Oldu iyice oturmayı öğrendi dik durmayı öğrendi bebeğin gelişimine bağlı siz takip edin sonra zaten yemek yaparken vb mutfakta yanında durdu oturarak ilk zorlamadım otursun diye. Yurutecte geç almisim🤦♀️ ben 2 hafta demedi günde 15 dk. Oturttum yürümeye başladı. 😂😇 yürüteç dusunurseniz haziran 18 de e bebekten aldim yepyeni duruyor 😂
Pprreennssaanneessii Aselduru88 evet yazmamışım 😂 10. Ayda yazacaktım cocuk geldi atladı kucagima yazmayı unutmuşum 🙈😄😇