Merveenesasaf
Allah yardımcınız olsun öncelikle.. Benim kızımda çok sancılı bi bebekti 2 kutu Biogaia kullandım o iyiydi ama günde bir kere verdiğim için bir süre sonra geçiyordu etkisi sonra doktorumuz Nurse Harveys colex önerdi onunda faydasını gördüm o da iyiydi ama ben hangi ilacı kullanırsam kullanayım özellikle geceleri ilaçların etkisi geçince çok ağlıyodu kızım bende rezene kimyon tohumu ve anasonu karışık demleyip içiyodum.. Ama anladım ki ne yaparsam yapayım bi süre sonra etkisi kalmıyo şu an kızımın 4.ayı biticek haftaya ve ben daha yeni rahatladım gaz konusunda yani şunu anladımki 3 buçuk 4 aya kadar sabretmem lazımımmış inşallah sizinkinin çabuk geçer bazı bebeklerin 2 ayda geçiyormuş 🤷