Hilalse Btl2707 ben bebeyatmaz aldım aldığım gibi duruyor sevmedi oğlum beşiğinde sallarken yastık yapıyorum kendime 😂😂😂
Ahazize Btl2707 bebeyatmaz diyorsanız , ben almayacaktım ama hediye geldi . Pek kullandığım söylenemez , sevmiyo sanki onu bebeğim. Gerekli bişey değil bence almayın derim .
Mom078 Btl2707 Bebe yatmaz kullanmadık. Emzirme yastığım vardı C şeklinde onu kullandım çünkü yana arkaya düşüyordu o engelledi
Humaveannesi58 Bence almayın derim ben aldım pek sevmedi içinde çok oturmak istemiyor daralıyor 😔 a bebekten bebeğe değişir tabi
Erva2alya Bende kararsinim 6 aylik olduk kullanislimi bilmiyorum emzirme yastigi almistim oylece duruyor o gibi bi suru sey kullanmadan duruyor bende mrak ediyorum aslinda kullanislimi
GamzeNazli35 Bence de almayın ben kızımı içine oturttum bi arkamı dönüp baktığımda kızım altta bebe yatmaz üstteydi 😁 bi daha da oturtmadım zaten
Gulsah10 Btl2707 hiç kullanışlı değil aldım 1 kere oturdu başka hiç yok bebekler daralıyor içinde tepetaklak oluyolar bence hiç almayın yazıktır ona vereceğiniz bütçeye bebişe başka birşeyini alın 🌺 yastık koy daha rahat 2 kanadının altına yastık sıkıştır ooh mis oluyor 😅🥰