iremby Islak mendilden sonra kurulamıyor muydunuz? Yenidoğduğu sırada ben de ıslak mendille temizleyip kurulamadığım için pişik olmuştu. Sonra ılık su ve pamuğa geçip tülbentle kurulamaya başladım. 40ı çıktıktan sonra ıslak mendile tekrar döndüm. Yine bir tülbentle kuruluyorum. 2,5 ayligiz o pişik dışında başka pisigimiz olmadı.