Bebegim emerken kahverengi kısımları tamamen agzina almıyor ve ne yazık ki alt dudak disa dönük olmuyor. Ağzını kocaman açmasını bekliyorum olabildiğince kahverengi kısmıyla veriyorum memeyi ama o biberon icer gibi çekiyor ve doymuyor. Yankis emiyor diye dusunuyorum . Nasil dogru emzirebilrim lütfen yardım edin. Parmağımla çenesine dokunup artırmaya çalışıyorum sinirleniyor hic açmıyor ağlıyor 😔