Merhaba hanımlar 17 günlük bebeğim 3 gündür geceleri uykuya dalmakta zorlanıyor ve sabah oluyor uyuması aslında akşam 10 da yatınca 2ye kadar uyuyor ama emmek için kalktıktan sonra uyumuyor bir türlü bezini değiştirip gazını çıkarıyorum pışpışlıyorum emzik veriyorum ama derin uykuya geçmiyor hep tavşan uykusu halinde ve mızmızlanıyor siz neler yapıyosunuz