Alyask Mrb kızlar bebegım 7 buçuk aylık artık corbalarına soğan koymak ıstıyorum bağışıklık ıcın.zaten haşlanıp blendırdan geçecek sanırım fazla tadı da olmaz acaba erken mı koyan var mı ?
Kubra34 Alyask Ben✋🏻7bucuk aylık ve 7aylık olduğunda artık koymaya başladım sogan sarımsak.Fakat sarımsak kokusu sıkıntı oluyor🤦🏻♀️
Deletedmom090 Emin değilim aslında ama ben kullanılabilir diye biliyorum. Burdan yorum gelmezse internete bakın isterseniz ben koyabilirsinİz diye biliyorum
pasaminannesi06 Ben ek gıdaya erken geçtik 4,5 aylım dr önerisi ile Suan 7 aylık. Soğan sarımsak AA’la eksik etmem uç gün kuralı dene ile dene alerji yapmaz sa devam et
Fyzaeyll Benim kızım 17 aylık haslıyorsam çorbayı soğanı alırım içinden öyle blendırdan geçiririm. Ama kıymalı çorba yapıyorsam 1 çorba kaşığı doğranmış soğanı kavuruyorum.