Merhaba güzel anneler
13günlük bebeğimi emzirirken boğazına süt kaçıyor hep,süt birden fazla iniyor ve o yutkunmaya kalmadan boğazına alıyor,ben korkuyorum bişey olucak diye,bebeğimde sinirleniyor.başına gelen ,çözüm yolu bulan varsa tavsiyelerinizi alabilir miyim🙄