Kızlar Allah rızası için yardım edin bana yemin ederim artık derman kalmadı. Kendimi çöm kötü hissediyorum. Uykusuzluktan başım çatlıyor. Uyumayan bir bebeğim vardı saatte bir uyanırdı. Şu som 3-4 gündür gündüz 2 saat bölük pörçük uyur gece 12 gibi zor zor uyur 3 buçukta uyanır ve 7 ye kadar uyumaz. Anlamıyorum sebebini anlamıyorum. Atak demeyin 4 ay 25 günlük oldu kasımda başladı atak ve hesaplamaya göre bitmiş oluyor. Artık takatim kalmadı. Öneriniz var mı? Ne yapayım? Uyku yapan bir şey var mı? Lütfen yardım edin.