Gokcen_26 4 aylık daha çok küçük gece sık uyanması da çok normal. Gündüz bir sıkıntı olmuyorsa, kaka, idrar sayısı olması gerektiği gibiyse, kilosu yerindeyse sütün yetiyordur. Gece de acıktığı için değil, sırf emmek istediği için bile uyanıyor olabilir, bebişlere akıl ermiyor🙄