Hayırlı geceler. 4 buçuk aylık oğlum var ama oyuncaklar hiç dikkatini çekmiyo. Eline almıyo böyle uzanmaya tutmaya çalışmıyor sadece uzaktan uzaktan bakıyor 😞 tedirgin oluyorum birşeymi var diye anlamıyorum sadece elini emiyo başka birşey almıyo eline 😣 normal mi sizce ?