Durus20 10ay 12 günlük kızım şuan. Aşırı anne bağı oldu. Asla benden başkasına gitme yok. Çığlık kıyamet başkasına gittiği zaman. Hiç yorulma yok devamlı hareket halinde. Yemek yapmayı işi gücü geçtim zorunlu ihtiyaçlarımi yapamaz oldum. Görmediği anda ağlamaya başlıyor. Değişik bir bağırma stili var ağlıyor sanıyorsun ama ağlamıyor. Atak bitmesine 9 gün kaldı hayırlısı ile bitsin çünkü ben bittim