Busra3246 Ruveyda rica ederim canım ne demek yardımcı olamadım ama yine de yazanlardan bilgin olmuştur
Arsel Yeni doğan kontrolüne götürdüğümde doktor; 1.ayda göz ve cocuk kardiyolojisine gotur demisti. Bir sorun olduğu icin degil, rutin kontrol olmasi gerektiği içinmiş.