Minikbalinannesi Kızlar bugün yaşımıza girdik yarın aşımız var. Şimdiye kadar pek yan etki yapmadı çok şükür aşılarımız hafif ateş huzursuzluk dışında. 1 yaş aşılarını yaptıranlar herhangi bi durumla karşılaştınız mı ? 1 yaş aşılarının ağır geçtiğini duydum bikaç kişiden korktum. Sizler neler yaşadınız ?
balyanakannesielif Minikbalinannesi kuzum 1.5 yaş aşısı çok ağır geçiyor 😖 1 yas bizim poyraz efe de sorun yapmadı çocuktan çocuğa değişiyor Önlem alabilirsin gitmeden önce vücudunu rahatlatmak amaclı 1cay kaşığı calpol verebilirsin aklinda olsun bebeğim🏵
SedaEmir Biz de dün bir yaş aşımızı olduk.Birkaç gün önce de diş çıkarttığı için ateşlendi ve birkaç gündür de sancı ara ara vuruyor bebeğime ama çok şükür dün ateşimiz çıkmadı sadece yanından ayrılmamı pek istemedi nazlıydı. inşaAllah sizde de çıkmaz.
duygunurs_ 1 yaş asısı bizi mahvetti tüm huyları değişti uyumaz yemez oldu ağrısı da cabası nefret ettim aşıdan 🙄🙄