Lina1205 Merhaba, bende geçenlerde böyle bir post açtım bu ağrıyı yaşayan varmı diye o kadar çok kişi yazdı ki yaşayan, bende 1 yıl önce spinal sezaryenle doğum yaptım zaman zaman iğne vurulan yerde ağrı oluyodu ama bu zamanlar o kadar arttıki ne kızımı yıkayabiliyorum ne kucağıma alabiliyorum ne eğiliyorum ne Çamaşır asıyorum o kadar zor ki, muhtemelen soğuk aldım, kas gevşetici krem sürüp sıcak su torbası yaptım o iyi geldi ama ortalama 10 gün çok yoğun ağrı çektim