ygz123
Mama konusunda çok bilgim yok.
Aptamil alıyordum hep elimin altonda durması için. Sma comfort alıyoruz bu aralar. Yatmadan önce takviye yapıyorum ben de bazen.
Ben böyle söyledim ama doktora da danışın tabi. Doktorumuz ısrarla ek gıda ara öğün dediği için böyle söyledim