CigdeminMevasi şu kadar diyeyim sana biz eşimin parmağı koptuğunda kullandık o kadar hızlı deriyi yeniliyorki şimdi parmağında hiç iz bırakmadı, çok çok dikkatli bakmak gerekiyor koptuğunu anlamak için. Mucize gibi bişey kantaron yağı, benim oğlumda alnını yarıştı dikiş atıldı. Ben kabuk bağladıktan sonra kullandim şuan hiç izi yok