Aryamurat Kiymet123 biz bükme yaparız çorba yaparız tatlı yaparız fazlalığı koy buzdolabı poşetine at buzdolabına hiç bişiy olmaz
Ilknurcinar Kiymet123 balkabagini digra buzluga at. Kullanacagin zaman tane tane cikarirsin. Corba yapabilirdin. Sirf ezip yogyrtla karistirabilirsin. Omlet yapabilirsin. Herseye yakissiyo. Hatta blw yaparsan elinede verebilirsin. Bizimki cok seviyo
annesinin_kizi Kiymet123 canım ben kızıma çorba yapıcam ilk denicrm bir kaç kahvaltı tariflerşnde de gördüm bal kabağı Ama çok almış tatlısını sevseydiniz çok güzel oluyor
defnesmomm Kiymet123 buzluğa atabilirsiniz dilimleyerek. Bebeğinize püre yaparken kullanırsınız, çok faydalı.
ayazasaf Kiymet123 kabuklarını soyup küp küp doğrayın porsiyonlaa bölüp buzluğa atın püre yapın ilk etapta kabızlığa vs çok iyi gelir sonra çotbası çok besleyicidir. Muhallebilerine koyun
Pamuk_seker Kiymet123 bir kisimi buzlgua bir kisimiyla corba biraz pure biraz kekin icine biraz muhallebi tarzı yapabilirsin pekmezle kabak tatlisi tarzında yapabilirsiniz
Zeynonunannesiii Kiymet123 bal kabağı tatlısı sevmeyenler için pastası var efsane oluyor dene derim 🤤
Eslembaby-Cennetmomy Kiymet123 bizim köyde balkabağıni patates kızartması gibi dilimleyip soğanla harmanliyoruz biraz yağ gezdirip firinliyoruz sulanıyor suyunu ayırıp üstüne sarımsaklı limon döküyoruz güzel oluyor seviyoruz yani
Melisyamac MericSe mrh buzlukdan çıkarınca çözülmesini bekliyor musunuz yoksa direk buzlu halde buharda mi pişiriyosunjz
MericSe Melisyamac buzluktan cıkarıp suyun altında tutuyorum 1 dk kdr sonra buharda pişiriyorum içide pişiyor yani :) Sıkıntı olmuyor
Pankek Kiymet123 Direk doğrayıp buzluğa at. Ben mercimek çorbasına atıyorum sonra blenderla çekiyorum, tadını çok güzel yapıyor
ilknur06 Kiymet123 balkabağı buharda pişirip küçük porsiyonlar halinde buzlukta saklayabilirsin birazını çorba yapabilirsin. Arkadaşımın kızı balkabağı çorbasına deli oluyor ben de muhakkak deneyeceğim
Kuzuannesiii Kiymet123 bende öyle fazla aldım. 2 şeker dilim şeklinde poşetledim dolaba attım. Çıkarıp püre yapıp yediriyorum ya da çorba. Hatta tatlısını bile yapıp yedirebilirsin tabi şeker miktarıaz olacak