75kinalikuzu Bir kaç gündür fark ettim mama sandalyesine koyunca gözleri dalıyor kızım 9.5 aylik bilgisi olan yazdın lütfen internetten baktım epilepsi falan diyor korkuyorum
Pogaca_yanaklimm 75kinalikuzu Hemen korkutmayın lütfen kendinizi belki biyerler dikkatini çekiyodur bebeğinizin..
_Kardelen_ Benim kızım 3 yaşında hala öyle . Doktora sordugumda sürekli yapmıyorsa ve elini şıklattığında hemen kendine geliyorsa sorun yok demişti . ÇiZgi filmlerden de olabilirmiş