Tbaltn 11 aylık kızım ellerinden tutup yürütmek istediğim zaman parmak ucunda yürüyor. Bu durumu yaşayan tecrübeli anneler tavsiyeleriniz nedir acaba ?
Kbrayaman Tbaltn 13 aya kadar parmak ucuyla bastı oğlum 18 aya kadar normal demişti doktorumuz ve tavsiyesiyle günde 5 6 kez yürüme arkadaşıyla 3 dakika yürüttüm ve 1 aydır düz basıyor
Sarikuzumalp Tbaltn eğer örümcek kullanıyorsanız bu durum kısa süreliğine kaçınılmaz oluyor. Bizde de öyleydi çünkü Örümcekten dolayı parmak ucuna basardı zamanla düzeldi.
Oyku123 Tbaltn bzimde elinden tutunca parmak ucu yürüyodu 1 ay oncesi simdi kendi yurumeye basladi artik parmak ucu hic basmıyor .
Muhammedtrn Tbaltn ilk zamanlaar normal sonradan tam basmayı öğrenirler, öğrenme aşamalarında sorun Olmuyor. Bizede çok denildi aman parmak ucına bastırma düzgün yürüyemez falan… Kendiliğinden düzeldi tek başına yürümeye başladığında. Endişelenmeyin 🤗
Nesrinimsii Biz yürüteç kullandığımız zaman bu bahsettiğiniz olayla karşılaşmıştık. Kendini kendine bırakınca düzeldi 😊
Tbaltn Nesrinimsii bizde yürüteç kullanıyoruz o yüzden oldu galiba 😒 peki yürüteçi bırakınca mı düz basmaya başladı?
Oyku123 Tbaltn bende o zamanlar cok endişeeniyordum ama dedigim gibi kendi yurudugu gibi duz basmaya basladı . Koltuk yanlarinda yuruyordur o zaman baktinizmi duz basiyormu . Elden tutunca ole yaptiklarini dusunuyorum cunku .
Mamimomm Tbaltn eltimin ogluda o sekilde yuruyodu 2 yasinda gecti ve yurutec yuzunden olmuş sanirim doktora gturmuslerdi anormallik mi var diye yurutece bindirmeyin dems sonra kesti ama 2 yasina kadar yinede parmak ucunda yurudu
Tbaltn Oyku123 koltuk yanında dururken düz basıyor ama sonra hemen parmak ucuna basıyor çok fazla düz basmak istemiyor.