ikipasa_annesi Asafbeycim evolviada güzel deniyebilirsiniz ama bınların hiç birini içmiyosa sorun mamalarda değil bence
Asafbeycim Htckync kullanan arkadaşlarım tavsiye etmedi bebelac kullanırsan gold kullan en kötü dediler
Ebubekirim-61 3saatte bi 125 ml içiyor oda zorla 5 ay 3 günlük oğlum bi amuda kalkmıyorum yani o mamayı içirrne kadar artık delirecem
Aysemcan Asafbeycim nesi kötü dedilerde ? İçerik olarak gayet iyi bir mama. Benim oğlum içiyor ve gelişimide gayey iyi. Bence kötü mama diye bişey yok. Her bebekteki etkisi ve sevmesi farklı bence
Htckync Asafbeycim bebelac gold,bebelac gold ar kullandim baya kabızlık yapti. Kızımin kabizligindan Bebelacla kurtuldum kilo alimida iyi suan.
Asafbeycim Aysemcan size oğlunuzun gelişimi kötü demişler gibi niye tepki gösterdiniz onu anlamadım . İçinden taş çıktığını bu forumda da okudum mama için alınganlık yapmayın tabibi Garip
Aysemcan Asafbeycim yoo öyle bir tepki vermedim öyle bi durumda daha farklı bir tepki veririm. Kullandığım için fikrimi söyledim.
Asafbeycim Aysemcan insanlar birşey dediklerinde direk acayip laf edenlere böyle cevap veriyorum bende